2009.10.09. RYCHLEBY-Písečná,jesk.Na Špičáku,Bílé kameny,Sedlo Klen,Pod Jehlanem,Nad Večerním pramenem.(+Ripperův kámen,Studničný v.,Pod Sokolím,Žulový v.,Paseky,Vápenná-vedl Rédr+3)

7. den 9-denního pobytu pěších turistů TJ Turista a OKČT VOKD Ostrava-Poruba ve Vidnavě a Rychlebských horách. Vyjeii jsme z Vidnavy vlakem v 8:00 h. a s přesedáním v Jeseníku 8:54 / 9:35 h., jsme dojeli do žst. Písečná v 9:50 h. Zastavili jsme se u jeskyně Na Špičáku (v minulosti navštívené) a vystoupali jsme na vrch Bílé kameny s množstvím skal a stále po M značce jsme většinou stoupali až Nad Večerní pramen. Většina účastníků pokračovala s organizátorem a vedoucím přes Lázeňské prameny do Lázní Jeseník. Nás 4 turisty zajímal Studničný vrch (975 m) - nejvyšší v Sokolském hřbetu s výhledy na trase přes Žulový vrch do Vápenné. V pohodě jsme stihli vlak a s přesedáním ve Velké Kraši, jsme dojeli do Vidnavy, na ubytovně jsme byli v 18:00 h. a ušli jsme 22 km. Mnozí našli na horách houby a tak kuchyně voněla smaženicí.