2010.07.30. SLOV.KRAS-Rožňava+Slavec,Gombasecká j.,Silická ladnica j.,Bukový vršok,Silica,Delené,Kečovo,Domica+Rožňava-27 km

7. den 8-denního pobytu pěších turistů TJ Turista OKČT VOKD Ostrava-Poruba ve Slovenském krasu z Rožňavy. V 9:00 h. jsme vyjeli BUSem ze stanoviště č. 15 do zastávky Slavec rozc. Silica. V 9:25 h. jsme vyšli na poslední trasu přes Silickou planinu -nejkrásnější a nejzajímavější část Slovenského krasu. Bohužel časově jsme si nemohli dovolit vstupy do Gombasecké jeskyně a jeskyně Domica a stihli jsme jen odbočkou navštívit jeskyni Silická ľadnica. Na trase jsme se občerstvili v hostinci Silica, kde jsme se rozdělili na 3 skupiny. Jen 4 jsme se vydali přes nádherné louky přes vrch Delené a kochali jsme se výhledy a později ve vedru přes PR Kečovské lúky a okrajem PR Kečovské škrapy. V obci Kečovo v hostinci zůstala kolegyně a ve vedru jsme došli 3 do cíle půl hodiny před odjezdem BUSu (16:00). Prohlédli jsme si vstupní areál jeskyní, Pohádkový areál a penzion Domica Resort. V BUSu od Kečova přijela spokojená občerstvená kolegyně a z Domici přes Plešivec jsme dojeli do Rožňavy v 17:00. Nakoupili jsme potraviny na zpáteční cestu domů na následný 8. den, kdy jsme se rozloučili s Rožňavou a krásným Slovenským krasem. Objednanými TAXI jsme se nechali odvézt na 4 km vzdálenou žst. Rožňava, odkud jsme vyjeli rychlíkem v 7:01 přes Fiľakovo, Lučenec, Detvu, přijeli do Zvolena v 9:14 a spěšným vlakem v 9:19 odjeli přes Hronskou Dúbravu, Kremnicu, Hornou Štubňu, Turčianske Teplice, Martin, Vrútky, Strečno, dojeli do Žiliny v 11:24 a odtud rychlíkem v 11:42 a přes Čadcu, ... jsme dojeli v 13:43 do žst. Ostrava-Svinov.

Slevy 25 % platí na všechny dárky z fotek. Vytvořte si z vašich fotek snadno fotoknihu, plakát, fotky na zeď a další fotoprodukty. Sleva platí po zadání kódu: Vajicka